بسم الله الرحمن الرحیم
همکاران، مشتریان و هم صنفان گرامی
سال 1395، با تمام فراز و فرودهای، موفقیت ها و تجربه اندوزی ها، شادی ها و تلخی ها به اتمام رسید اما امیدها زنده تر شده اند و به دنبال آغازی دیگر را جستجو میکنند.
سال 1395 در آروند با تکیه به پرسنلی سخت کوش و نمایندگانی پر تلاش و مشتریانی ماندگار و ارزشمند توانستیم سالی موفقیت-آمیز را سپری نماییم. در این سال اخذ مجوز واردات قانونی محصولات Apple و انسجام در واردات رسمی iPhone، توسعه فعالیت و ارائه خدمات ویژه در زمینه محصولات Microsoft و دستیابی به رضایتمندی بیش از 80 % مشتریان از عملکرد و خدمات دهی آروند از توفیقات ما به شمار می رود.
سال 1396 را سالی پر امید و با اهمیت برای کشور و برای صنعت IT می_بینم. با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه، می تواند نتیجه انتخابات مسیر و استراتژی شرکت ها و سازمان های مختلف را تغییر دهد.
آروند با رویکرد امید و ادامه مسیر دولت یازدهم موافق تر بوده و رشد و شکوفایی در صنعت IT را با نگاه بین المللی و تعامل بهتر با صاحبان تکنولوژی در این حوزه با انتخاب مجدد دولت فعلی محتمل تر می داند.
آروند برنامه های اصلی خود را با توجه به نزدیک شدن به طرح رجیستری تلفن همراه، پیرامون توسعه و سازماندهی واردات رسمی و فرهنگ سازی برای مقابله خرید محصولات قاچاق توسط مردم طراحی نموده است.
در سال1396 با رویکرد ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و در شان مشتریان ارجمند آروند، خدمات دهی سریعتر، دقیق تر و دوست داشتنی تر از اهداف ما خواهد بود.
بالا بردن ضریب نفوذ آروند در بازار IT و در دسترس قرار گرفتن محصولات در سراسر کشور با افزایش شبکه نمایندگان و توسعه فروش آنلاین از برنامه های کلیدی ما در سال 1396 خواهد بود.
آموزش و توسعه مهارت های فردی برای پرسنل، که مهم ترین مزیت رقابتی آروند همین پرسنل شایسته می باشند، امری اجتناب ناپذیر و پر اهمییت می باشد که بیشتر از هر سال به این مهم خواهیم پرداخت.
در آخر از خداوند متعال خواهان بهترین ها برای تمام مردم عزیز کشورم بوده و تمام تلاشم را به همراه خانواده بزرگ آروندبرای بهبود و پیشرفت صنعت IT کشور را به کار خواهم برد.